Rüttchen Autowereld pakt de bus

De meeste autobezitters hebben weinig met het openbaar vervoer. En veel reizigers in het OV zouden stiekem toch vaak liever de auto hebben gepakt. Wat is dus een betere plek voor een autodealer om reclame te maken dan op de bus? Je reclame wordt gezien door beide doelgroepen en is, net als jijzelf, continu in beweging!

Zoals iedere autobezitter in Breda en omstreken weet, moet je voor Mercedes-Benz en Mitsubishi personenauto’s, bestelwagens en trucks bij Rüttchen Autowereld zijn. Het in 1948 opgerichte familiebedrijf is uitgegroeid tot een complete dealerorganisatie en een waar begrip in de stad en ver daarbuiten.

Stijlvolle branding met busreclame

Maar dat je naam hebt gemaakt als succesvol autobedrijf, wil natuurlijk niet zeggen dat je dan maar rustig achterover kunt leunen en duimen draaiend kunt gaan zitten wachten tot de klanten naar je toe komen. Nee, dat is juist het moment om in beweging te blijven en door te pakken.

Rüttchen Autowereld doet zelf al veel aan branding en het verder vergroten van de naamsbekendheid, onder meer op social media. Maar voor een bedrijf dat nooit stilstaat, is het natuurlijk mooi als ook de reclameboodschap constant in beweging is.

Daarom koos Rüttchen Autowereld ervoor om reclame te maken op… Een stadsbus. Hij rijdt sinds november de hele stad door, en zal dat nog tot november van dit jaar blijven doen. De bestickering onder de ramen van de bus is opvallend zonder schreeuwerig te zijn. Een prima keuze voor een leverancier van stijlvolle voertuigen!

Visual & Webdesign