
Bij OVMedia krijgen we regelmatig de vraag of busreclame voor elk bedrijf mogelijk en haalbaar is. Ons antwoord is dan steevast ja. Zelfs voor kleine lokale ondernemers is busreclame een prima manier om de aandacht te trekken. Kijk maar naar Slagerij Willems uit Maastricht.
Op 10 december reed hij voor het eerst door Maastricht, de bus met de gloednieuwe FullVue campagne voor Slagerij Willems. Dit familiebedrijf heeft twee vestigingen in de stad en wilde het (h)eerlijke scharrelvlees waar de slagerij om bekendstaat nu eens op een andere manier onder de aandacht brengen dan via de lokale kranten en tv.
En dat werkt. De bus, met de reclame-uiting van Willems goed zichtbaar op de achterkant, zal nog tot en met december 2017 rondrijden. Maar roept nu al leuke reacties op van klanten die het kenmerkende logo zien en direct herkennen. Leuk is ook dat de bus met grote regelmaat over de Glacisweg en in de buurt van de markt in het centrum rijdt, en zo meerdere keren per dag dicht langs beide vestigingen van Slagerij Willems langsrijdt.
Mooie resultaten met een campagne op de bus
Daarmee levert Slagerij Willems uit Maastricht dus het bewijs dat busreclame echt niet puur voorbehouden is aan grote landelijke of regionale bedrijven. Ook een lokaal familiebedrijf kan mooie resultaten halen met een campagne op de bus. OVMedia biedt campagnes aan die passen binnen elk reclamebudget. Benieuwd naar de mogelijkheden van busreclame voor jouw bedrijf? OVMedia vertelt je er graag alles over.