Adverteren op de bus en een online marketingstrategie sluiten elkaar niet uit. Integendeel, beide kanalen kunnen elkaar versterken en ondersteunen. Dat was voor Stichting Marketing Scheveningen dan ook een van de redenen om alweer voor de derde keer voor een buscampagne van OVMedia te kiezen. Dit zijn hun ervaringen.
“Stichting Marketing Scheveningen doet dit jaar voor de derde keer busreclamecampagnes met OV Media. Doel van de campagnes is de publieke zichtbaarheid voor activiteiten vergroten op zo’n manier dat niet alleen publiek, maar ook ondernemers het zien. In onze campagnes willen we consumenten bovendien fysiek op onze online content wijzen.”
Brede doelgroep in groot gebied bereiken
“Het mooie van busreclame is dat het zodanig dynamisch is dat het een brede doelgroep in een groot gebied bereikt. Voor een regionale campagne vinden we busreclame een van de beste opties die offline beschikbaar zijn, vandaar dat we busreclame inzetten als ondersteuning van onze regionale Facebookcampagnes.”
De beste samenwerkingspartner
“OVMedia is wat Stichting Marketing Scheveningen betreft de beste samenwerkingspartner voor busreclame. Ze hebben ons de planning, productie en communicatie met de stakeholders volledig uit handen genomen en hun service is transparant, zorgvuldig en adequaat.”