Deceuninck laat preferred partners meeliften met busreclame

01-10 2017

Busreclame is een prima manier om je naamsbekendheid te vergroten. In je eigen regio, maar ook nationaal. Deceuninck, specialist in kunststofprofielen voor ramen en deuren, zet busreclame niet alleen voor de eigen naamsbekendheid in, maar ook voor die van zijn preferred partners!

Deceuninck is een bekende naam in de bouwsector. Het bedrijf bouwt in 90 landen, waaronder Nederland, aan een duurzame toekomst en heeft zich gespecialiseerd in het ontwerp en de ontwikkeling van profielen voor ramen en deuren, tuintoepassingen, dak- en gevelbekleding en ventilatie oplossingen. De producten van Deceuninck worden verkocht door preferred partners verspreid door heel Nederland.

Absolute win-win situatie

Om de naamsbekendheid van Deceuninck te vergroten, heeft het bedrijf gekozen voor twee nationale buscampagnes. In september 2017 en mei 2018 zullen maar liefst 180 bussen door het land rijden met een reclame van Deceuninck erop. Opvallend is dat het bedrijf de preferred partners in die campagnes laat meeliften, zodat die meer zichtbaarheid kunnen realiseren in hun eigen lokale klantengebied.

De buscampagnes zijn zo ingericht dat de globale merkidentiteit van Deceuninck en de regionale identiteit van de partners elkaar versterken. De focus van de campagne-uitingen ligt op het merk en logo van de preferred partners, waardoor de herkenbaarheid in het lokale klantengebied vergroot wordt en er gericht aan de zichtbaarheid gewerkt wordt. Zo creëren de campagnes een absolute win-win voor zowel Deceuninck als zijn lokale partners.

Busreclame ondersteunt marketingstrategie

De buscampagnes van Deceuninck zijn onderdeel van een uitgebreidere marketingstrategie waarin het bedrijf zijn preferred partners helpt op het vlak van marketing. De busreclame werkt daarbij ondersteunend aan andere marketingtools.

Ook op zoek naar een goede manier om de nationale, regionale of lokale naamsbekendheid van jouw merk of organisatie te vergroten? Busreclame is een prima middel om je marketingstrategie in dat opzicht te ondersteunen. En zoals Deceuninck met zijn campagne bewijst, is busreclame zeer schaalbaar en flexibel inzetbaar. Dat betekent dat er voor elke organisatie en voor ieder budget een passende buscampagne mogelijk is. Meer weten? Neem contact op met OVMedia voor een gesprek over de mogelijkheden voor jouw organisatie!

Visual & Webdesign