Met de aantrekkende woningmarkt in het achterhoofd is dit hét ideale moment voor projectontwikkelaars om hun nieuwbouwprojecten onder de aandacht van het publiek te brengen. De ontwikkelaar van het Hart van ’s-Gravenzande dacht geen twee keer na over de beste manier om dat te doen: met busreclame natuurlijk!
’s-Gravenzande krijgt een nieuw centrum. Er komen nieuwe winkels, bestaande winkels worden gerenoveerd en natuurlijk komen er ook nieuwe woningen. De verkoop van de nieuwbouwappartementen is inmiddels gestart en de eerste toekomstige bewoners hebben al getekend.
Een opvallend ‘hartige’ campagne
Om het nieuwbouwproject Hart van ’s-Gravenzande meer bekendheid te geven heeft de projectontwikkelaar OVMedia daarom opdracht gegeven voor een campagne op de hele achterzijde van één bus in de regio Haaglanden.
Opvallend aan de campagne van Hart van ’s-Gravenzande is de gebruikte fotocollage. Geen foto’s van huizen of appartementen, geen bouwtekeningachtige illustraties. In plaats daarvan heeft de klant gekozen voor een fotocollage van harten. Te zien zijn onder meer twee handen die een hartje vormen en een hartvormige ballon.
Niet over het hoofd te zien
Het centrale hart op de achterklep van de bussen is natuurlijk het felrode hartvormige logo van het nieuwbouwproject. Dankzij de knalkleur komen de witte letters goed uit en wordt de boodschap duidelijk overgebracht. Wie nog op zoek is naar een nieuwbouwwoning zal het Hart van ’s-Gravenzande niet over het hoofd kunnen zien!
De campagne voor het nieuwbouwproject in ’s-Gravenzande is te zien tot en met maart 2017.