Je naamsbekendheid vergroten is vaak eenvoudiger dan de gemiddelde marketinggoeroe doet voorkomen. Het enige wat je ervoor nodig hebt is een dominante aanwezigheid in het straatbeeld en een korte, krachtige boodschap. Dat bewijst HAS Hogeschool met zijn buscampagne.
Als je een open dag organiseert, dan wil je natuurlijk wel dat er voldoende bezoekers komen. En dat betekent: goed zichtbaar worden bij jouw doelgroep. Busreclame is daar een uitstekend middel voor, zeker als je doelgroep dagelijks aan het verkeer deelneemt. De doelgroep van HAS Hogeschool doet dat zeker: die bestaat namelijk uit scholieren en hun ouders. Scholieren gaan met de fiets naar school, en over de routes die ze fietsen rijden ook bussen. Bussen die de ouders van die scholieren ook geregeld tegenkomen op weg naar hun werk.
Daarom besloot HAS Hogeschool in de regio Eindhoven, Noord- en Midden-Limburg twintig bussen in te zetten met een aankondiging van hun open dag op de achterklep. De campagne loopt drie keer twee weken, in november, januari en maart. Doordat de twintig bussen afwisselende routes rijden, worden tijdens de looptijd dagelijks enorm veel contactmomenten met de doelgroep gecreƫerd, die ervoor zorgen dat de naamsbekendheid van de HAS Hogeschool groeit en er meer bezoekers naar de open dagen komen.
Naamsbekendheid vergroten: eenvoudiger dan je denkt!
Een campagne om je naamsbekendheid te vergroten en meer klanten of bezoekers te trekken hoeft niet ingewikkeld te zijn. Dat bewijst de campagne van HAS Hogeschool. Hun campagne-uiting bestaat uit een foto van HAS-studenten in combinatie met het logo van de school en de datum van de open dag in een opvallende kleur. Meer is er niet voor nodig om de boodschap helder over te brengen.
Wil jij met jouw organisatie ook op het netvlies van je doelgroep komen door dominant in het straatbeeld aanwezig te zijn? Dat kan. Busreclame past namelijk binnen ieder budget. Informeer naar de mogelijkheden bij een van onze accountmanagers!