Outreach doet een boekje open over Out of Home

Inspiratie nodig voor je buscampagne? Die vind je in het Out of Home Inspiratieboek van Outreach, dat onlangs gepresenteerd werd bij MarksMarks Reklamemakers in Venlo.

Buitenreclame is pas echt effectief als hij opvalt. Bijvoorbeeld door een creatieve vormgeving of een opvallende foto. Dat geldt natuurlijk ook voor busreclame. We lieten al eerder een paar voorbeelden zien van creatieve busreclame, maar voor nog meer inspiratie is er nu het Out of Home Inspiratieboek van Outreach.

Jean-Pierre Marks van MarksMarks Reklamemakers uit Venlo zegt over buitenreclame: “Buitenreclame is zo oud als de weg naar Rome, echter nog steeds effectief.” En dat is goed te zien op de vele prachtige foto’s die zijn verzameld in het Outreach Out of Home Inspiratieboek, dat onlangs bij MarksMarks werd gepresenteerd. In het boek zijn natuurlijk ook een aantal prachtige voorbeelden van creatieve of anderszins opvallende busreclame te vinden.

Inspiratie voor creatieve campagnes

Outreach is een samenwerkingsverband van OVMedia met de Nederlandse buitenreclame-exploitanten Centercom, Clear Channel, Exterion Media, JCDecaux en MMD Media. Doel van het samenwerkingsverband is de vele kwaliteiten en mogelijkheden van buitenreclame bekend te maken bij een groter publiek.

Bijvoorbeeld de vele creatieve mogelijkheden en veelzijdige manieren om buitenreclame in te zetten. Maar ook het opvallend hoge bereik en de grote effectiviteit. Dit alles aan de hand van onderzoeksresultaten en creatieve en effectieve voorbeelden uit binnen- en buitenland. En nu dus met behulp van een geweldig boek boordevol inspiratie voor creatieve campagnes!

Visual & Webdesign