Vanaf april j.l. is Ramdas SportCenter van start gegaan met busreclame; een FullVue campagne van 6 maanden en 6 achterkleppen van zes weken, op bussen in de regio Leiden. Aanleiding voor de campagne: de sportschool is sinds april dit jaar 24 uur per dag open. En dat mag natuurlijk iedereen weten! Inmiddels heeft de busreclame in combinatie met de 24/7 openstelling maar liefst honderd nieuwe leden opgeleverd. Een mooi resultaat.
Voor Ramdas reden genoeg om opnieuw busreclame in te zetten als middel om de nieuwe openingstijden te communiceren en zo nieuwe leden te werven. Volgens Sailesh Ramdas, eigenaar en directeur is een campagne op de bus vooral ideaal omdat de bussen verschillende routes rijden, waardoor de zichtbaarheid van de campagne op verschillende plekken wordt vergroot.
Nieuwe klanten door betere zichtbaarheid
Met deze nieuwe campagne wil Ramdas, net als met de vorige campagne, sportievelingen aanspreken die graag zelf de tijd willen kiezen waarop ze gaan sporten, bijvoorbeeld omdat ze op ongebruikelijke tijden werken. Omdat de campagne van de sportschool zo dominant aanwezig is in het Leidse straatbeeld, verwacht de sportschool met deze campagne in totaal weer rond de honderd nieuwe leden te zullen werven, iets wat zonder de inzet van busreclame waarschijnlijk niet gelukt zou zijn.
Ook nieuwe klanten werven door je zichtbaarheid in het straatbeeld te vergroten? Busreclame is altijd in beweging en creëert daardoor duizenden contactmomenten per dag! Je kunt net als Ramdas meerdere bussen uitrusten met jouw reclameboodschap, maar ook een campagne op één bus levert al resultaat op. Ook heb je de keuze tussen kortlopende en langer lopende campagnes. Kortom, adverteren op de bus is heel flexibel en is geheel naar jouw wensen in te richten. Neem contact op met OVMedia om de mogelijkheden voor jouw bedrijf en budget te bespreken.