VieCuri: twee doelen, één busreclame

Een imago-campagne met een dubbele boodschap? Geen enkel probleem! VieCuri Medisch Centrum laat zien hoe je het aan kunt pakken.

VieCuri Medisch Centrum is een hoogwaardig STZ Ziekenhuis (Samenwerkende Topklinische Ziekenhuizen) waar professionals zich dag in dag uit ontzettend hard inzetten voor de beste patiëntenzorg. Sinds kort rijdt er in de regio Noord- en Midden-Limburg een bus rond met een reclame erop van dit ziekenhuis, en daar zijn we bij OVMedia trots op.

Doel van de lopende campagne is om het digitale patiëntendossier onder de aandacht van patiënten te brengen. En dat werkt goed, omdat de bus rijdt door het hele verzorgingsgebied van het ziekenhuis. Optimaal bereik onder patiënten dus.

Maar in de regio woont nog een doelgroep die VieCuri graag zou willen bereiken: potentiële nieuwe medewerkers. En daarom heeft het medisch centrum besloten de campagne uit te breiden met een tweede boodschap.

Op zoek naar de professional van morgen

Sinds medio maart kun je dan ook een rondom beplakte bus van VieCuri zien rijden in Noord- en Midden Limburg. Op de ene zijkant staat de boodschap over het patiëntendossier, op de andere zijkant zie je kinderen in ziekenhuiskleding. De boodschap: VieCuri is op zoek naar de professional van morgen. Ook op de achterkant van de bus en op stickers in de bus zijn de uitingen van VieCuri te zien.

Heb jij je publiek ook twee dingen te vertellen? Een TotalVue campagne is een prima manier om dat te doen. Je kunt de bestickering op de bus geheel naar eigen wens en inzicht indelen, zodat jouw boodschap maximaal opvalt in het straatbeeld van de regio waar hij rondrijdt. Onze accountmanagers vertellen je graag vrijblijvend meer over de mogelijkheden, neem dus gerust contact met ze op!

Visual & Webdesign