Kinderen staan centraal bij Dak Kindercentra, en dat zie je ook terug in hun wervingscampagne voor nieuwe medewerkers. Het is een aantrekkelijke, kleurrijke campagne die goed opvalt in het Haagse straatbeeld!
Een vrolijk lachend kind straalt je tegemoet vanaf de achterkleppen van 20 HTM-bussen in de regio Haaglanden. De bussen rijden rond in Den Haag, Leidschendam-Voorburg en Rijswijk, en de campagne is bedoeld om de aandacht van potentiƫle nieuwe medewerkers te trekken voor Dak Kindercentra.
Busreclame versterkt crossmediale campagne
De buscampagne van Dak is onderdeel van een bredere, crossmediale campagne, waarin onder meer driehoeksborden ingezet worden. De bedoeling is dat de verschillende uitingen elkaar versterken, en dat werkt. De doelgroep van Dak ziet de oproep voor nieuwe medewerkers dagelijks meerdere keren voorbijkomen, zodat de boodschap goed blijft hangen.
Ben jij ook op zoek naar nieuwe medewerkers? Denk dan net als Dak Kindercentra eens aan busreclame. Je vergroot je naamsbekendheid en creƫert met een advertentie op de bus een grote en langdurige zichtbaarheid in jouw stad of regio, waar je doelgroep woont en werkt. Er zijn mogelijkheden voor elk budget! Informeer bij OVMedia naar de mogelijkheden voor jouw organisatie.