De vijfde editie van de FONK OOH enquête staat online. De komende dagen kunnen lezers van het online magazine de beste out-of-home exploitanten kiezen door de enquête in te vullen. OVMedia staat ook op de kandidatenlijst. Stem je mee?
Bij OVMedia werken we samen met onze klanten aan mooie en effectieve campagnes. Dat levert onze klanten mooie resultaten op, en daar zijn we trots op. Net zo trots als we zijn op ons eigen resultaat: een plek op de kandidatenlijst voor de verkiezing van de beste out-of-home exploitant 2018! Vind jij dat we die titel verdienen? Stem dan mee in de FONK OOH enquête!
In de FONK OOH enquête kunnen lezers van fonkonline stemmen voor de beste out-of-home exploitanten in acht blokken: billboards & Abri’s, OV, Airports, Grootformaat, Digitaal, A0, Indoor netwerken en Mobiel & Tijdelijk. OVMedia is een van de acht kandidaten in het blok OV.
Stem mee en kies de beste exploitant van 2018!
In elk blok stelt FONK vragen over vijf kerncompetenties: innovatie, klantvriendelijkheid, effectiviteit, servicegerichtheid en prijs-prestatie-verhouding. Stemmers beoordelen elke exploitant apart op deze competenties. De uitslag van de enquête wordt in het papieren FONK Magazine nummer 233 bekendgemaakt.
Wil je stemmen op de FONK OOH enquête? Dat kan via deze link. Let op: je mag per IP-adres maar één keer stemmen. Denk dus goed na over je antwoorden, want je stem achteraf veranderen is er niet bij!