World Trade Center The Hague creëert reuring met busreclame

Wist jij dat Den Haag beschikt over een World Trade Center? Een business hotspot waar gewerkt wordt, maar waar ook ruimte is voor ontspannen, ontmoeten en verbinden? Ja? Dan heb je vast de bussen van het vernieuwde WTC al zien rijden.

Het World Trade Center in Den Haag is vernieuwd. De voormalige entreehal is omgebouwd tot een multifunctionele congreszaal voor ruim 500 personen en de hoofdingang is verplaatst naar de Prinses Beatrixlaan. De markante nieuwe lobby beschikt over een 21 meter hoge roltrap, koffiebar, sushirestaurant, trendy bar-brasserie, mini-supermarkt en fitness- en wellnesscentrum.

Housewarming

Het WTC is bedoeld als een business hotspot, maar naast mogelijkheden om er een bedrijf te vestigen biedt het vernieuwde centrum ook mogelijkheden tot ontspannen, ontmoeten en verbinden. En dat allemaal onder één dak.

Bij een nieuw huis hoort natuurlijk een heuse housewarming. Daarom organiseert het WTC in juni de Housewarming Weeks, met als hoogtepunt de Grand Re-opening. Maar lang niet iedereen wist dat er überhaupt een World Trade Center in de Hofstad te vinden was.

Naamsbekendheid vergroten

De vernieuwing van het WTC was dan ook een prima aanleiding om de naamsbekendheid te vergroten. Dat lukt alleen door veel reuring te creëren, besloot de organisatie. Daarvoor is busreclame natuurlijk ideaal. Sinds 13 juni rijden er daarom twintig bussen door Den Haag die zijn voorzien van achterkleppen met daarop de eenvoudige maar chique reclameboodschap van het WTC.

De campagne, die triggert om een kijkje te gaan nemen bij het WTC, is gericht op een breed regionaal publiek. Het WTC hoopt met de campagne, die loopt tot en met 10 juli, veel nieuw publiek naar zich toe te trekken. Dankzij het grote aantal contactmomenten dat de organisatie realiseert door de inzet van maar liefst twintig bussen, zal dat vast geen enkel probleem zijn!

Visual & Webdesign